Monday, September 12, 2011

You'll probably need Google Translate for this one. Och, aye.



Ho ye! Guid mornin!

Mayhap ye dinnae ken it but we've had a stretch of dreich days an' plenty 'o time fer sewin' in these parts. Wuid you like a wee keek at what's come oot of it? Ye wuid? Guid, then.
My Laird Awesome is a verra braw man, is he no? 

I sewed evra thried in that gown, lassies. Evra wee thried, an Ah did it wi' many a curse as weel.
Pure dead brilliant, is wha' it is, lassies.

 An' phoootoshopped 'til ma heid's mince too. 

I ken what yer thinkin': "Yer bum's oot the widae." Dinnae fash yerself, laddies. I dinnea ken what the half of it mean meself.


Mayhap ye'd fancy a wee keek at the look we've planned fer All Hallows Eve, then? Nae problem!

 Avast ye! Thar be squarles ahead!



2 comments:

CamilleJohnFam said...

very cool costumes! You look stunning together!

Nancy said...

I feel like my whole college career was a waste now... and I miss you real bad.